Årsmöte 27 april 2021

Av | 2021-04-12

Hej Medlemmar!

Vi vill informera er om vårt årsmöte den 27 april med start kl.13.00 på Sturegatan 15 i en stor lokal på Förbundet ST. Lokalen följer rekommendationerna från FHM. Röstningen har öppnat och pågår just nu och det sker digitalt på vår hemsida och röstningen kommer att avslutas kl. 14.00 på årsmötet. Efter årsmötet ca 17.00 så går vi tillsammans (medlemmar som har anmält sitt deltagande i förväg) och äter middag på en närliggande restaurang.

Vi vill att ni mejlar in ert deltagande på årsmötet så fort som möjligt och anmälan är bindande. Då covid-19 ännu råder i omvärlden och restriktioner krävs, så kommer vi följa FHM rekommendationer och kommer då begränsa antalet deltagare på årsmötet. Så vi kommer att använda oss av först till kvarnmetoden. Mejla till kansliet@stpendeln.se

Handlingar till mötet kommer att skickas ut imorgon den 13/4.

Vi vill ha svar innan kl. 23.59 nu på torsdag den 15 april. Vi kommer att skicka ut en bekräftelse den 18/4 så att du kan delta på årsmötet. Meddela oss i mejlet om du har någon matallergi.

Varmt välkommen!

Roger Delin